سخنان زیبا

سخنان آموزنده , حکما , فلاسفه .حکمت . جملات فلسفی زیبا, جملات قصار زیبا, سخنان بزرگان ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، .

سخنان زیبا

سخنان آموزنده , حکما , فلاسفه .حکمت . جملات فلسفی زیبا, جملات قصار زیبا, سخنان بزرگان ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، .

با خیالات منفی و عدم پایداری در کارهایم چه کنم ؟

بهار :

با سلام خدمت استاد گرانمایه
خدا قوت
استاد دوتا سوال دارم

خیلی دوستدارم بمراتب بالا برسم وسعی میکنم بهمه خوبی کنم و ….ولی گاهی گمانهای منفی درباره یسری از افراد که در حقم تو برهه ای از زمان بدی کردن و دلمو شکوندن باعث میشه فکر کردن به اونها حسهای بد دوباره در من رشد کنه و باعث بشه به چیزای الکی گیر بدم در صورتیکه نمیخام و خودم میدونم که همه چی گذراست ولی حسه سراغم میاد و ….نمیدونم چیکار کنم که فراموش کنم و حسهای منفی درباره اون افراد سراغم نیاد

۲ .دست بهر کاری میزنم دلم زود زده میشه و نصفه رها میشه و نمیدونم از زندگیم چی میخام اخیرا روی اوردم بمعنویات گاهی خیلی ارومم میکنه ولی باز نمیدونم چی میخام لطفا منو راهنمایی کنید خیلی به راهنماییتون احتیاج دارم

سپاس


پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

مهربانان ، از بداندیشان می گذرند و با نوای خوبان روزگار ، همراه می گردند . کتاب سرخ – فرگرد مهربانی – سخن ۲۳

پاسخ پرسش نخست شما : کسانی را که به شما آسیب رسانده اند اگر از نزدیکان شما نیستند را برای همیشه رها ساز که این بزرگترین گونه تنبیه یعنی ترد آنهاست . و اگر از بستگان هستند هم با تکیه بر تجربه ایی که از رفتار آنها دارید میدان این گونه رفتارها را از آنها بگیرید و ارتباطتان را محدود کنید .

پاسخ پرسش دوم شما : باید به خواستگاه و سرچشمه درون خویش برگردید …



بهار :

ممممممنونم جناب استاد ارد بزرگ
موفق باشید



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

سپاس از مهر شما




منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments




برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, راه ثابت قدم شدن, کتاب سرخ RED BOOK, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, راه فرار از افکار منفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد